joi, 17 februarie 2011

Die.

lucrurile se schimbă.
şi odată cu ele ne schimbăm şi noi
aşa că  odată  ce ai luat o decizie
nu mai da înapoi !
viaţa e complicat de simplă
trebuie doar să ştii să ţi-o trăieşti
că-n mare parte toate ţin
de felu'n care gândeşti .
şi ştii că eşti
doar un nimic
defapt, eşti tu
eşti la fel de tu,ştii doar, nu mai există altul
mai tu ca tine.
ştiu că nici măcar nu mă-nţelegi
ar fi şi culmea să-mi înţelegi
nimicurile astea care cică ar trebui să conteze
mă faci să-mi aduc aminte cum e să crezi că are să dureze
e prea complicat să-mi mai întreb inima
de ce dracu mai bate? ce vrea?
preiau controlul situaţiei şi nu cedez
chiar dacă ştiu că vrei să-mi demonstrezi cât de uşor pot să clachez
dar,surpriză,sunt aici !mai întreagă ca niciodată.
sunt deschisă şi sinceră
mă vezi? îţi spun
eşti un idiot şi la concluzia asta o să rămân.
şi asta-i pentru toţi care cred că-s maturi
pui tu dacă vrei diacriticele pe ultimul cuvânt :)
eu îmi iau avânt şi mă avânt
în lumea mea plină de praf
că-mi sunt invadaţi plămanii de atâta prostie din partea ta
dă-ţi seama.
e prea neinteresant
că te crezi prea important
lupt pentru ceea ce vreau
binenţeles, că doar sunt eu
sunt mai eu ca tu.
şi ştii? n-am nevoie să mă regăsesc în versurile lu' nimeni altu
e mult prea greu să exprimi ce simţi prin nişte cuvinte
fără înteles, fără sentimente
ştiind că lumea nu mai simte
că persoana iubită preferă calea dureroasă
şi minte.
şi ştii ? o să-ţi arăt că am dreptate
că mă ai dacă vreau,nu dacă vrei
o să-ţi fie greu de-acum să te mai uiţi în ochii mei
va fi complicat mai târziu să regreţi
vei fi prea ocupat să-ţi zici că ai pierdut
ceva ce defapt nici nu ai avut curajul..
şi nu ai inceput.
îneacă-te în prostia ta şi mori
dar ia o gură mare de aer înainte
şi sper că în lumea ta aerul se numeşte 'cuvinte.'
ca să poţi să ţi le înghiţi
şi la sfârşit , dracului, să poţi să le vomiţi !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu